2013. november 8., péntek

#Kritika 160 .::Here comes my hero::.

Hello!
Ismét kritikával jövök, próbálom mindenkiért el készíteni, viszont még mindig nem lehet kritikát kérni a blogtól.  Ma még jelentkezni fogok kritikával és talán verseny eredményekkel is, de még nagyon sok van a napból, bármi meg lehet.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

.::Here comes my hero::.
.:: Here comes my hero ::.
Író .:  Skylar Goldwin


~Fejléc .:
Ez borzasztó. A fejléc színe már nem tetszik, szerintem a karakterekből sem Őket kellet volna rá tenni. Talán Harry még jó, de a női karakter már förtelmes. Szerintem cseréld le vidámabb színekre, semmikép se maradjon ilyen barnás. 
10/ 4

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal nincs semmi gondom. A háttérrel viszont annál több, szerintem cseréld le, túl egyhangú és barnás árnyalatú a blog egész kinézete, ami szerintem nem szép. Tény, hogy a fejléccel passzol, de akkor sem szép. 
Sablon .: 10 / 10
Háttér .: 10 / 4

~Történet .:
El olvastam pár részt és nekem nem nyerte el a tetszésemet, ahogy látom a nyáron volt az utolsó bejegyzésed. Ennek nem tudom mi az oka, de így nagyon nehéz lesz több olvasót szerezned s szerintem a desing is közre játszik.  A részek hossza jó, a helyesírásodon van még mit javítani és nem ártana más színre állítanod a betűket, mert így elég nehéz el olvasni. 
10/ 5


~Modulok .:
Egyszerűen nem is tudom, hogy hol kezdjem......Kezdjük az el rendezéssel, egyszerűen pocsék. Nem pont a fejléc alá kellett volna raknod a látogatókat és a rendszeres olvasó modult. Szerintem nagy " távolságra" húztad a jobb oldali modulsávot, én visszább állítanám. Az elrendezés ott sem jó, sőt sehol. Én a helyedben így állítanám be, hogy legyen egy kis értelme. A szép és jó desinges blogokat sokkal többen meg nézik és olvasnak bele a történetbe. 
Fentről ---> Lefelé  JOBB OLDALI MODULSÁV
-Oldalak
-Látogatók
-Rendszeres olvasók
-Trailer
-Bloglovin ( kép )
-Chat
-Cserék
-Magamról ( író )
Én így állítanám be a helyedben a modulokat és ha terveznéd, hogy vissza térsz az íráshoz, akkor ajánlom fogad meg a tanácsokat. Csinálj még több cserét, és nagyon elterjedt mostanában az is, hogy Facebookon különböző Blog csoportokban osszák meg, ha új rész van.
10 / 4,5

Összesen .:  50 / 27, 5
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Réka!:)
    Köszönöm a kritikát. Annyit fűznék hozzá, hogy a legutóbbi részt valóban nyáron írtam. Azért kértem kritikát, hogy megtudjam, érdemes lenne-e folytatni, de most így nem is tudom..:) / persze az, hogy elment a kedvem a dologtól, egyáltalán nem a te "hibád", rám mindig is ilyen nagy hatással voltak a vélemények. Tudom, hogy egy kritikának nem kéne ennyire lehangolnia, de bevallom, kicsit jobbra számítottam :)/
    A másik pedig, hogy valahol meg tudnánd írni, hol találtál hibát?:) Mármint gondolom, valamilyen vesszőhiba vagy ilyesmi, mert a word automatikusan írja, ha félregépelek :)
    Tehát mégegyszer köszönöm a segítségedet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnálom, hogy ilyen későn írok vissza, de nem volt időm vissza írni. Nagyon szívesen készítettem a kritikát.

      Törlés