2013. november 2., szombat

# Kritika 155 A vég

Sziasztok!
  Erre a blogra már korábban is írtam véleményt, de akkor még csak a prológus volt fent, most viszont részletesebbet fogok készíteni. Ezek csak az én véleményeim azt kezdtek velük amit akartok.

A vég
Író: Sun:)

~Fejléc:
  Nekem tetszik bár van néhány dolog amit szeretnék róla mondani. Lucy egy kicsit bénán van kivágva, de ez nem olyan nagy tragédia. A másik a címét alig vettem észre azt vastagítsd meg. Az alja viszont nagyon tetszik!

10/9
~Sablon, Háttér:
  Semmi bajom velük.

2 x 10/10
~Történet:
  Ezt már mondtam az előző kritikádnál is, nagyon tetszik az alapsztori és a részek is nagyon tetszenek. Ilyen blogot nem lehet minden nap olvasni és ezzel csak még híresebbé teszed a történeted, hogy egyedi és nem sablonos. Nagyon ügyesen fogalmazol és helyesírási hibákat is csak ritkán találok benne. Csak így tovább nagyon ügyes vagy!

10/10
~Modulok:
  Mivel már nem az első blogod nem tudok semmit sem találni ami nem lenne jó!

10/10
Összesen:50/49

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése