2013. november 2., szombat

# Kritika 154 Miisz Art

Sziasztok!
  Egy újabb kritikával érkeztem. Ezek csak az én véleményeim mindenki azt kezd vele amit csak akar.

http://miisz-art.blogspot.hu/
Író: Miisz Art

~Kinézet:
  Minden tetszik. Tényleg semmivel sincs semmi bajom, kivéve a fejléccel. Az nekem nagyon nem tetszik. Nem tudom, hogy mi köze van a blogotokhoz, de szerintem ezt le kéne cserélnetek.

10/7
~Történet:
  Hát itt nem tudom egybe foglalni ugyanis nem mindegyikötöktől olvastam történetet, de azért próbálkozom. Először is nagyon jó ötletnek tartom, hogy van egy ilyen blog is, ahol történetek vannak, nem csak fanfictionök. A történeteitek tetszenek és szépen fogalmaztok is, érdemes megosztanotok a világgal. Helyesírási hibákat nem találtam és a részek hossza is megfelel.

10/8


Összesen: 20/15
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése