2013. november 29., péntek

#Kritika 173 She's next door

Sziasztok!
  Még egy kritika! Ez csak az én véleményem tanácsom, mindenki azt kezd vele amit csak szeretne!

She's next door
Bia Joy

Kinézet:
  Nagyon sajnálom, hogy ezt kell, hogy mondjam, de borzalmas. A fejléced sem nyerte el a tetszésemet, olyan mintha csak össze lenne dobva... a háttérhez pedig egyáltalán nem illik. Szerintem változtass rajta vagy ha te nem tudsz, akkor kérj design átalakítást, akár tőlünk is kérhetsz. A oldalak rendben vannak, de én még nyitnák egyet a kritikáknak is, a modulsávval sincs semmi bajom. Én ezt a fajta sablon nem nagyon szeretem, az egyszerű sokkal jobban megfog, de te tudod.

25/12

Történet:
  Meg kell, hogy mondjam, hogy tetszik. Valamiért úgy érzem, hogy hasonlít a SZJG-hez. Hiszen ott is valami hasonló dolog történik, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem egyedi a blogod, mert az. Hanem, hogy ott is úgy van, hogy menő srác és félénk csaj, majd szerelem... bár neked ez fordítva van, de sebaj, mert így egyedibb. Nagyon tetszik a fogalmazásod és az egész történet minden. Igaz én még nagyon az elején tartok a történetednek pedig már régóta olvasom, de ígérem, hogy be fogom hozni valamikor... Ne hagyd abba folytasd! Helyesírási hibát nem találtam és a részek hosszúsága is jó!

25/25

Összesen: 50/37

G.B.Evelyne


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a kritikát! A kinézeten valószínűleg nem fogok változtatni, nekem tetszik, de gondolom ez ízlés kérdése. Örülök, hogy tetszik a történetem, jó ezt hallani.
    Még egyszer köszönöm,
    Bia

    VálaszTörlés