2013. november 29., péntek

#Kritika 172 Svédország Emlékei

Sziasztok!
  Most egy kritikával érkeztem, sajnálom, hogy ennyit kellett rá várnotok, de hamarosan mindenki meg fogja kapni! Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.

Svédország Emlékei
Frida

Kinézet:
  Először kezdem azzal, hogy a fejléced egyből megtetszett, amint megláttam. Tökéletesen illik a designhoz, minden passzol egymáshoz, egyszerűen nem tudok semmibe se belekötni. Az nagyon tetszik, hogy vannak oldalaid és, hogy van külön a szereplőknek is, ahol leírod mindenkinek az adatait. Viszont a modulsávon feljebb tenném az olvasókat, mert így túl lent van. A betűk jók.

25/23
Történet:
  Nem is tudom, hogy hol kezdjem, nekem nagyon tetszik. Felkeltetted a figyelmem vele, bár először nem tudom miért azt éreztem, hogy nem fog tetszeni, de amiután elolvastam a prológust és a részeket teljesen megváltozott a véleményem. Tetszik az alapsztori. Érzem, hogy sok titok van még Fridával kapcsolatban ami ki fog derülni majd a részek során. Annát nagyon bírom benne, remélem jóba lesznek. De Naimát nagyon nem csipem. Van egy olyan érzésem, hogy tönkre fogják tenni az életét, de biztos vagyok benne, hogy sok minden lesz még ott amin meg fogok lepődni. A részek hossza jó, helyesírási hibáid nincsenek!

25/25
Összesen: 50/48

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése