2013. október 3., csütörtök

#Kritika 101 Impossible Love.

Hello!
Nagyon sajnálom, hogy nm hozok kritikákat, de nem sok szabad időm van. Elég sok dolgom akad, de megpróbálok hétvégénket hozni és még sok mást is
Egy újabb kritika.....
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Impossible Love.°
Impossible Love.
Író .: Just A Bloggerina



~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. Nem tudom meg magyarázni miért, de talán azért mert nekem értelmetlen az emberek el helyezése.
10/5

~Sablon, Háttér .:
Túl egyszerűek, nem illik ide szerintem a háttér és a szürke sem a legjobb választás.
2 x 10/5

~Történet .:
Még nem sok rész van fent így nem sok mindent tudok mondani. Tetszenek a részek és a hosszuk is megfelelő. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam.
10/10

~Modulok .:
Szerintem egy nagyon fontosat kihagytál a chatet, ha azt pótolod semmi nem fog hiányozni.
10/9

Összesen .: 50 /  34
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése