2013. október 21., hétfő

#Kritika 139 Származás fogságában

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem és csak azt tudom el mondani, mint az előbb. Szavazzatok a jobb oldali modul sávba lévő kérdésünkre.
A hét nyertesen a Little Mix később róluk hozunk gifeket és png-ket.
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 



Származás fogságában
Származásom fogságában
Író .: Anikó Kecskeméti


~Fejléc .:
Nekem nem tetszik.  Ez olyan, mintha egy kék háttérre csak rá lennének dobálva a karakterek és az egyéb kellékek. 
10/3

~Sablon, Háttér .:
A háttér szerintem lehetne sötétebb kék vagy szürke. A sablonnal semmi bajom sincs.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/5

~Történet .:
Bele olvastam és nekem nem tetszik, engem nem fogott meg. A helyesírásodon van még mit javítani, a betűtípust is változtasd meg, a rész hossza szerintem pont jó. 
10/5

~Modulok .: 
Nos nem is tudom, hogy hol kezdjem. Talán kezdem az oldalakkal, tehetnél még ki szereplőket, egy oldalt a kritikáidnak és a Tartalom nekem túl rövid, hívhatnád inkább Prológusnak. A blog szélességén is állítanék, mert túl széles. A blogbejegyzéseket sem egyre állítanám, hanem többre. A jobb oldali modul sávot teljesen át rendezném, valahogy így .:
-Köszönet
-Látogatók
-Adatok [ szerintem egybe tehetnéd, hogy mikor is jönnek a részek és a blog nyitását ]
-Trailer
-Rendszeres olvasók
-Chat 
-Blogarhívum
-Blogjaim
-Jelentkezések
-Cserék
Szerintem ez lenne a megfelelő sorrend.
10/4


Összesen .: 50 / 27
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése