2013. szeptember 27., péntek

#Kritika 99 Opposition

Sziasztok!
Most végre kritikával érkezek. De tudnotok kell, hogy ez csak az én saját véleményem senki sem köteles megfogadni őket!

Cím:Oppositin
Író:Disaster Henriette

~Fejléc:
  Nekem nagyon tetszik, én biztosan nem cserélném le.

                                               10/10
~Háttér, Sablon:
  A sablon, a háttér és a fejléc is passzol egymáshoz nincs mibe belekötnöm.

2 x 10/10
~Történet:
  Be kell, hogy valljam neked, hogy eddig tetszik a történet. Jól fogalmazol, nincsenek helyesírási hibáid. A részek hossza pont jó. Már nagyon várom az új részt!

10/10
~Modulok:
  Nekem semmi bajom sincs velük csak hiányolom a Chatet, én a helyedbe betennék egyet.

10/9

Összesen:50/49

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése