2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 82 Múlttól a jövőig

Helló!
 Kritikával jelentkezem. Ezek csak az én saját véleményeim és tanácsaim, nem köteles senki sem megfogadni őket.

Író:Katinka


~Kinézet:
  Akkor kezdem a legelején, én a helyedben betennék egy fejlécet, mert a mostani az egyáltalán nem illik oda (rendelhetsz akár itt is). Én a háttért is lecserélném valami vidámabb színre, de így is jó, csak valahogy szerintem nem illik a történethez. A szereplőknek nyitnák egy külön oldalt, hogy szebb legyen az elrendezés. 
                                                                     10/6

~Történet:
  A történet az tetszik, a részek hossza az jó és jól is fogalmazol, de találtam néhány gépelési és helyesírási hibát is, ezekre figyelhetnél egy kicsit jobban is. Olvasd át a részeket mielőtt felteszed és ügyelj a kinézetére, mert vannak bekezdések amik össze vissza vannak, ügyelj jobban a kinézetre.
                                                                     10/6

Összesen: 20/12

Remélem nem bántottalak meg, de ez az én véleményem
                                                                                 
                                                                          G.B.Evelyne.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése