2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 79 Psycho Killer, Qu'est-ce que c'est?

Helló!

  Megjöttem az első kritikámmal. Azt szeretném mondani, hogy ezek csak az én véleményeim és tanácsaim, nem kötelező megfogadni őket, de én csak segíteni szeretnék. :)


Psycho Killer, Qu'est-ce que c'est?
Író:Boo

~Fejléc:
  Nekem tetszik. Egyszerű, de valahogy mégis elnyerte a tetszésemet. Tetszik, hogy fekete-fehér, a cím is passzol hozzá, mármint a betűtípusa és a színe. Rajta vannak a főszereplők. És így lett ez egy tökéletes fejléc.
                                                                                       10/10

~Sablon, Háttér:
  Nekem tetszik, a sablon és a háttér is passzol a fejléchez, minden összhangban van.
                                                                                 2 x 10/10

~Történet:
  Igaz, hogy még csak a prológus és az első fejezet van fent, de nekem elnyerte a tetszésemet. Egyedi, ilyét még sosem olvastam, jól fogalmazol, helyesírási hibáid nincsenek. A részek hossza és pont jó. Azt kell, hogy mondjam, már nagyon várom a következő részt és rendszeres olvasód közé is csatlakozom. Csak így tovább!
                                                                                       10/10

~Modulok:
  Minden tökéletes. Talán én felcserélném a Rendszeres Olvasókat a Bloglovinnel.
                                                                                       10/10
Összesen 50/50

                                                                    G.B.Evelyne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése