2013. szeptember 8., vasárnap

#Kritika 76 *-* Dream~Girls *-*

Helló!
Egy újabb kritika. Sietek a többiekével is.
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

  *-* Dream~Girls *-* Író .: Évii

~Fejléc .:
Nekem hiányzik, hogy nincs fejléced. Én a helyedben sürgősen készítenék egyet vagy ha nem tudsz rendelj.
10/0

~Sablon, Háttér .:
Nem túl sokat tudok el mondani róluk, de nincs bele kötni valóm.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
Nos én jobban figyelnék rá, találtam benne hibát. A részek hossza nekem megfelelő, de ne hagyj ilyen sok entert a szövegben.
10/6

~Modulok .:
Én mindent a jobb oldali modul sávba raknék és egy kicsit át pakolgatnám. Az oldalakban át rendezném egy kicsit, mert így csak oda van pakolgatva.
10/4

Összesen .: 50 /  30
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése