2013. augusztus 8., csütörtök

#Krtika 47- 48 Complicated, With or Whitout you

Sziasztok!
Hoztam pár kritikát! A többieké is hamarosan el készül. kérhetek karaktereket cheten és még kérdéseket is tehetek fel, ha nem értetek valamit, megpróbálunk segíteni. El sem hiszem 15 rendszeres " olvasó " / ' megfigyelő '
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

  


Complicated
Complicated
Író .: Flóra :$
~Fejléc .:
Nekem nagyon tetszik. Tükrözi a történetet. Elárulja miről szól. Passzol a háttérhez.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nos nekem tetszik, passzol a sablon a háttérrel és a már említett fejléccel. Semmi bajom vele.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
 El kell, hogy mondjam én olvasom a történetet és nagyon ígéretes, ugyan is ilyen bloggal még nem találkoztam. Sok sikert hozzá! Helyesírási hibákat nem találtam. Maradjon is így!
Kíváncsian várom a folytatást és szeretném meg tudni mi sül ki belőle.
10/10

~Modulok .:
Figyelemre méltók az oldalak, én ezeket szoktam főszempontban nézni, hogy ezek az oldalak meg legyenek, ezek plusz pontok. Továbbá figyelem a rendszeres olvasó modult és a chatet, ezek is plusz pontot érnek.
Egy kicsit változtatnék jobb oldalt a modulokban. De azt rád bízom, hogy át rendezed-e.
10/9

Összesen .: 50/49



With or Whitout you
With or Whitout you
Író .: G.B. Evelyne
 ~Fejléc .:
Nekem tetszik. Jobb szót nem tudok rá találni. Ne cseréld le!
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nekem a sablonnal semmi bajom. A hátteret viszont le cserélném. Nem illik a háttérhez és a sablonhoz sem.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/7

~Helyesírás .:
Bele olvastam a történetbe meg kell, hogy mondjam fel keltette az érdeklődésemet és  el fogom olvasni az elejétől. Helyesírási hibákat nem találtam. Talán a rész hosszára figyelhetnél egy kicsit.
10/9

~Modulok .:
Nos szerintem jó, hogy vannak oldalak, de egyet még  készítenék a kritikáimnak. Én a modulokat is át rendezném, mondjuk fentebb kerülhetne a blog arhívum és a rendszeres olvasó modul is. Egy kicsit tehetnéd lentebb, mondjuk a  képek alá a saját blogjaidat.Ki tennék még egy chatat is!
10/7

Összesen .: 50/ 43

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése