2013. augusztus 15., csütörtök

#Kritika 53 Don ' t let me go

Sziasztok!
Hoztam kritikákat. Akik még nem kapták meg, igyekezni fogok, hogy minél hamarabb készüljön el. Mindenkit értesíteni fogok róla! 
Nyugodtan kérhetek chaten kritikát akik még nem kértek!!!
    Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Don't let me go
Don ' t let me go
Író .: Bea Styles
 ~Fejléc .:
Nekem tetszik, bár őszintén az előző is tetszett. Nagyon illik az egész blog kinézetéhez!
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nagyon-nagy összhangban van a kinézet, ami takarja a sablont, háttért és az eddig említett fejlécet is. Passzol ez a szürkés zöldes árnyalat. Mindenben jelen van.
2 x 10/10

~Helyesírás .: 
Én olvasom a blogot és meg kell, hogy mondjam tetszik a történet és azt is le kell, hogy írjam. Szeretem az összes történetedet. Nekem itt a részek egy kicsit rövidek. Lehetne, egy nagyon kicsit hosszabb. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam. Már csak azt tudom,  ' mondani ' ne hagyd abba! Kíváncsian várom a folytatást!
10/10

~Modulok .:
Figyelemre méltóak az oldalak, a rendszeres modul és a chat. Én a helyedben csinálnék még cseréket és jobban reklámozva lenned a blogod. Mondjuk el ismerés, hogy 10.rész alatt már 20 feliratkozód van. 
Az oldalakba még egyet nyitnék Kritika néven, ahová ezeket tudod jegyezni.
10/9

Összesen .:  50 / 49

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése