2013. augusztus 2., péntek

#Kritika 40

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

  Vivieen

~Fejléc:
A fejléc átlátszó, ami nálam egy pont viszont zavar, hogy ilyen kicsi. Én készítenék a helyedben egy újat vagy készíttetnék. Ugyan így átlátszó csak más ként. Ugyan úgy lehetne rajta a két főszereplő, de többször és változatosan.
10/8

~Sablon, Háttér:
Nos a sablonnal nincs problémám, passzol a  háttérhez. Talán nekem sok egy kicsit a fekete. 
10/9

~Helyesírás:
Nos, bele olvastam és tetszik a történet, talán ha el olvasom az egészet gazdagodsz egy új olvasóval. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam. Talán jobban figyelhetnél a szóközökre. 
10/10

~Modulok:
Nos itt figyelemmel szoktam kísérni néhány modult ami nálad meg van. Az elején mondjuk pár modult át rendeznék, de a te dolgod. Külön jó az oldalak. Chat is nagyon jó.
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése