2013. augusztus 28., szerda

#Kritika 66 - 67 - 68 Cat, Sara, ß飣ä


Cat

~Fejléc, Sablon, Háttér: Egy szót találtam rá, mikor megláttam: Per-fect! :D 
                                                                                                                                                     3x 10/10

~Helyesírás: Az ly-j betüs szavakra vigyázni! Például az ideje az J-vel írják.

10/9

~Modulok:Óra, szavazás, kabala, chat :) 
10/10

 - Sara

~Fejléc, Sablon, Háttér: Tetszik. A fejléc illik az oldal hátteréhez. Az egész ilyen a két színvégletnél van és a blog témájához szerintem illik.
                                                                                                                                                     3x 10/10

~Helyesírás: Nem találtam hibát :)
10/10

~Modulok: Tetszenek a képek oldalon és amiket alá írtál, bár talán magyarul is odaírhatnád, azok is értsék akik nem tudnak angolul.
10/10


~Fejléc, Sablon, Háttér: Huh, megláttam a fejlécet és első reakcióm az volt, hogy "juuuj de faszaaa" :) Gondolom ezt nem kell magyarázni.  A fejléc és háttér színei is összhangban vannak.
                                                                                                                                                     3x 10/10

~Helyesírás: Nem találtam hibát, szépen fogalmazol.
10/10

~Modulok: Szerintem a szereplőkről tehetnél ki képet ;)
10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése