2013. július 25., csütörtök

#Kritika 30 - 31

Hosszú kihagyás után, újra kritikával jelentkezem. Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

 Heni.x

~Fejléc:
Passzol a háttérrel ami jó, de szerintem túl zsúfolt.
10/8

~Sablon, Háttér:
A sablon és a háttér tökéletesen passzol a fejléchez. minden egy színben pompázik. Tetszik :)
2 x 10/10  összesen: 20

~ Helyesírás:
Nem találtam benne, olyan sok hibát. Remélem ez így is marad!
10/9

~Modulok:
A rendezett képek és a rendszeres olvasók modul pipa szerintem jó hogy van, de mondjuk hiányzik egy Chet és még blog cserék sem ártanának, hogy reklámozd a blogod. Fönte tennék még oldalakat, főoldalal és szereplőkkel, díjjakkal és kritikákkal. A blog versenyre jelentkezésedet egy kicsit lentebb tenném. 
10/7

  Ali Durisch

~Fejléc: 
Nem rossz, de nem is jó, inkább mondanám közepesnek, szerintem lenne mit változtatni rajta. Talán egy kicsit , mondjuk látszik, hogy csak rá lett téve egy háttérre és ez így nem jó.
10/5

~Sablon, Háttér:
A sablonnal semmi gondom nincs. A háttérrel már annál inkább, nincs összhangban a fejléccel. Szerintem cseréld le, az embernek már egy idő után zavarja, ahogy folyton a madarakat látja.
Sablon 10/10
Háttér: 10/5

~ Helyesírás:
Meg kell, hogy mondjam eddig az össze blogodat olvastam. Mind kettő Zayn-es sztroridatt és ez most a harmadik. mindegyiket imádtam és imádom. Apróbb észre vétel az első kettő nagyon hasonlít egymásra és a harmadik is nem azt mondom, hogy ugyan az, de sokban hasonlít. Próbálj ettől egy kicsit el térni. 
Helyesírásodban nem sok hibát találtam talán gépelési volt a legtöbb és figyelj a szó közökre.
10/7

~Modulok:
Jó, hogy vannak oldalak fönt, de nem mindig veszem észre xd, vagy a háttér a gond vagy ez a kék szín, inkább az utóbbi cseréld le. Én ki tennék még egy chetet, hogy tudj kommunikálni az olvasóiddal. 
A zene lejátszó jó hogy van és fekete az külön pont, ugyan is az mindenhez illik, de néha a szívbaj hozza rám, állítsd át hogy ne induljon el.
10/9

2 megjegyzés: