2013. június 25., kedd

#Kritika 11-12-13-14

 Regi.Directioner

~Fejléc:
A fejléced átlátszó, ami szerintem jó, mert bármilyen háttérhez használhatod.  Az viszont nem tetszik, hogy csak ki vannak rá vágva a főszereplők. Egyszerű átlátszó háttér, rajta a főszereplőkkel és a blog címével. Egyszerű, de nagyszerű. 
10/7

~Sablon:
Ehhez nincs hozzá fűzni valóm,  nekem tetszik. :)
10/10

~Háttér:
Ehhez nincs hozzá fűzni valóm,  nekem tetszik. :)
10/10

~Helyesírás:
én olvasom ezt a sztorit és nekem tetszik. :) Újra bele olvastam, hogy találok-e benne helyesírási hibákat. Azt kell, hogy mondjam, nem találok benne nagyobb hibákat. Egy-két gépelési hiba, ami szerintem nem csak nálad fordul elő.
 10/9

~Modulok:
Szerintem semmi nem hiányzik, csak arra figyelj, hogy a két oldal próbáljon egyensúlyban lenni. Én át raknám a másik oldalra a képek alá a csere blogokat és a képek és a csere blogok közé tenném a chatet vagy a blogbejegyzéseket.
10/8

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

  Kántor Karii

~Fejléc:
Nekem nem tetszik én le cserélném egy másikra, de ez az én véleményem. olyat csinálnék vagy csináltatnék, amiben mondjuk szívecskékben és körökben lennének. Vagy egy nagy szívben középen és a két oldalt meg maradt területen a másik, ezt úgy kell érteni, ha Kendall van a jobb oldalon a szívben, akkor az üres hely közül övé a bal. 
10/4

~Sablon:
A sablonnal egyetlen egy bajom van, az egyik oldal szélesebb, mint a másik. én a helyedben, középre igazítanám a szöveget és akkor a két oldalt is.
10/6

~Háttér:
 Sürgősen le cserélném egy másikra, valami sokkal szebbre. Nekem ez nem tetszik.
10/5

~Helyesírás:
Írói megjegyzés ne tegyél bele ennyi képet.Ne hagyj ilyen sok szó közt a sorok között, folyamatosan írj, ne hézagosan.  Helyesírási hibákat nem nagyon találtam. Én a helyedben figyelnék egy kicsit a gépelésre.
10/5

~Modulok:
Én még ki tennék egy chatet és fentebb tenném a blogbejegyzéseket. A képeket kisebbre venném, vagy inkább rendezett képekre cserélném.  A zene lejátszót úgy állítanám, hogy ne induljon el, az ember szívbajt kaphat.  Az egeret én le cserélném vagy le venném.
10/4

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

 Larry Styleson

~Fejléc:
Én a helyedben le cserélném egy rendes fejlécre, ez túl nagy. Olyanra kellene amin a lányok is rajta lennének.
10/5

~Sablon:
Ehhez nincs hozzá fűzni valóm. :)
10/10

~Háttér:
Ehhez sincs hozzá fűzni valóm. Nekem tetszik. :)
10/10

~Helyesírás:
Azt meg kell hagyni, hogy én is olvasom a történetedet és tetszik. Ez is Harry-vel a főszerepben, de persze te törekedsz arra, hogy mindenki szerepet kapjon. Helyesírási hibákat nem találtam, ami csak jó.
10/10

~Modulok:
A zene lejátszót állítsd át, mert az emberre a szívbajt hozhatja. Más észre vételem  nincs.
10/9


Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

 Sweety 

~Fejléc:
Nekem tetszik. A főszereplőket találod meg rajta.
10/10

~Sablon:
Ehhez annyi hozzá fűzni valóm van, hogy állíthatnád áttlátszóra, sokkal jobban illene a bloghoz.
10/8

~Háttér:
Ehhez nincs hozzú fűzni valóm, nekem tetszik. :)
10/10

~Helyesírás:
Bele olvastam egy kicsit és nekem még nem nyerte el a tetszésemet. Talán azért mert még nem bontakozott ki a sztori. Nem értem, hogy fog találkozni vele. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam. Talán nekem több benne a gondolkodom rész, mint a pár beszéd.
10/7

~Modulok:
Szerintem minden modul meg van, külön jó, hogy vannak oldalak. Ehhez más nem tudok hozzá fűzni.
10/10


Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

1 megjegyzés:

  1. Szia. Köszönöm a kritikát, bár mára már változtattam a kinézetet. Történetről szólva a prológusban leírtam mindent, ami fontos kezdetként. Nem az a fajta vagyok, aki már az 1-3 részben elsüti a poént. Jobban szeretem, ha az olvasók megismerik a főszereplőt, még mielőtt betoppanna a híresség.
    Nem éreztem szükségét, hogy minden rész tele legyen párbeszéddel. A gondolatokat és érzelmeket előbbre tartom, hisz azokból derül ki igazán minden...
    xx

    VálaszTörlés