2013. június 11., kedd

#Kritika 3 Dorothy

*Kritika  Dorothy

!!! Előre szólok, nem olvastam el a történetet, de beleolvastam, izginek tünik, szerintem nyári szünetben elolvasom!

~Fejléc, Sablon, Háttér: Fejléc tökéletes a történethez, sablon oké, háttér....őhm, ugymond picit puha ezekhez a szinte horrorisztikus képekhez a modulokban.
 egybevéve  30/27

~Helysírás: Nem nagyon találtam hibát! :) 
10/10

~Modulok: Szerintem, de csak szerintem, kicsit túl sok a szöveg a modulokban....én olvasás közben nem tudnék ennyi szövegre koncentrálni, mert két oldalt virítanak a fehér betűk.
10/10

~Történet:Előbb írtam, hogy ugye beleolvatam, izginek tűnik, és lehetséges, hogy elolvasom! Ezt nem pontozom! :)



Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése