2013. június 24., hétfő

#Kritika 9-10 Eszti, Lilla

SOHA NE FELEDJÉTEK EL! Ez csak az én saját vélményem! Jómagam se hagynám, hogy mások bírálják és mondják meg milyen legyen a blogom! Tartasok ki a saját elképzeléseitek mellett!!
Csók

Bori

  Eszti

 , Sablon, Háttér
~Helyesírás: nem találtam hibát abban a részben amit olvastam! Nagyon örülök!
 10/10


~Modulok: modulok....kényes téma....szerintem mindenki olyanra amilyenre ő szeretné...én se engednék beleszólást a saját blogjaimnál, ezért nem is kérek rá kritikát...egy jó oldalon ugyis a szöveg a fontos!  Ergo, tetszik :D
10/10 

 Lilla 

  , Sablon, Háttér
~Helyesírás: Szintén nem találtam hibát abban a részben amit olvastam! Nagyon örülök!
10/10

 ~Modulok:Hát megvallom nem szeretem ha sok a modulban a szöveg, de aztán jobban megnéztem és rájöttem, hogy lényegében csak bemutatkozás van írva xD.....ami tetszik is, mert én, személy szerint lusta vagyok még azt is írni xD
 10/10
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése