2013. június 28., péntek

#Kritika 15 - 16

  Emília*

~Fejléc:
Szerintem jó mert a szereplőket ábrázolja, olyan tenger partos. De nem tetszik, hogy ilyen sok kék van benne.
10/7

 ~Sablon:
Ezzel egy problémám van, én a helyedben át látszóra állítanám. 
10/7

~Háttér:
Én a helyedben ezt gyorsan le cserélném, nekem egy áll talán nem tetszik. Nekem túl neon ez a kék, egyszerűen bántja a szememet.
10/2

~Helyesírás:
Helyesírási hibát nem találtam benne, ami jó. :) A rész hossza is meg felelő, egy kicsit mondjuk lehetne hosszabb is. Esetleg figyelj oda jobban ezekre a tipikus szóköz hibákra. 
10/9

~Modulok:
Megnéztem a moduljaidat és minden meg van,  ami szerintem egy blogba kell. Én esetleg az Arhívumot javítanám át egy másikra. Ezen kívül fentebb tenném a rendszeres olvasókat, de ha te fönt szeretnéd az alap sztorit ott oldalt hagyni akkor javaslom a két oldalas meg oldást. 
én még ki tennék az oldalakhoz egy kritika néven levő oldalt.
10/9

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

  Bou*-*

~Fejléc:
Nekem nem tetszik, de ez az én véleményem.  Nekem túlzottan kék. Én le cserélném egy sokkal jobbra.
10/5

~Sablon.
 Ezzel egy problémám van, én a helyedben át látszóra állítanám. 
10/9

~Háttér:
Ehhez semmi hozzá fűzni valóm sincs. Nekem kifejezetten tetszik. :)
10/10

~Helyesírás:
Én nagyobbra venném, hogy mikor ki szemszöge. Nekem túl sok benne a pár beszéd! Jól fogalmazol, bár vigyáz a veszőkkel. Annyira sok helyesírási hibát nem találtam.
10/7

~Modulok:
Szerintem minden meg van ami egy bloghoz kell, de túl zsúfolt egy oldalon. Ajánlom figyelmedbe a két oldalas meg oldást. Jó mert fönt vannak oldalak, meg található a chat is, ami segít kapcsolatot tartani az olvasóiddal.  mert szerintem az nem jó, ha valaki komizik egy részhez és a későbbiekben azt is ott kérdezi meg, hogy mikor jön az új rész? Ha két oldalt el osztod, föntre tedd a fontosabbakat, ami pl.: rendszeres olvasók, oldalmegjelenítés, blogarhívum, képek.Én az oldalakhoz hozzá tennék még egy kritika részt!
10/9
Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

1 megjegyzés: